Tuffen

8 december 2018 - Coromandel, Nieuw-Zeeland

Vandaag vooral veel in de auto gezeten. Van Whangarei naar Cooks Beach. We hebben het over een slordige 300 km en daar doe je vijf uur over. Je mag nergens harder dan 100 en een groot deel van de rit ging slingerend door de bergen waar over het algemeen 50 wel hard zat was. Aangekomen in Cook Beach was er niemand aanwezig maar waren alle deuren van ons tijdelijk verblijf wel open. Zie foto's. Uitgepakt en eerst maar eens een bakkie gedaan. Nergens een sleutel te vinden maar inmiddels was de vrouw des huizes gearriveerd, veel tatoos, en die hielp ons op weg.

Zijn een stukje gaan wandelen naar het strand maar niet voordat we eerst ergens een cider en een biertje hebben genuttigd. Mooi uitzicht aan het strand. Zie foto en....video. Even gezeten om vervolgens schoopjes te gaan doen en terug te wandelen naar onze rbenb. De heer des huizes is er nu ook, geen (zichtbare) tatoos.

We ouwedeuren wat en hij blijkt in Leeuwarden te zijn geweest en laat dan ook vol trots zijn wooden shoes zien. Na een biertje en een cider gaan we wat eten bij een restaurant in de buurt. Het duurt een dik half uur voor ze komen maar dan krijgen we ook een paar heerlijke burgers.

Overigens ben ik door mijn eigen fout wel whatsapp  kwijt op mijn mobiele foon. Stom maar het is zo.

1. Maurits en Toos:
    8 december 2018
    Het is vast een mooie rit geweest. Komen Marleen en Hely ook naar deze B and B ?
  2. Ria van der Vos:
    8 december 2018
    Het was een hele mooie rit maar ik kreeg er wel een houten u weet wel van, aan de onderkant van de rug en net boven de benen. Marleen, Hely en zijn ouders verblijven in de buurt en morgen gaan we gezamenlijk aan het verkennen en bij ons aan de BBQ.