Berregie op en berregie af

9 december 2018 - Coromandel, Nieuw-Zeeland

Vandaag afgesproken met Marleen,  Hely  en zijn ouders.  We gaan een stukje wandelen bij cathederal cove. Zoals de titel  al doet vermoeden was dat serieus berregie op en af maar dan had je ook wel een mooi uitzicht. Alles bij elkaar toch zo'n dikke twee uur bezig geweest, zie foto's.

Terug bij de auto's nog een stukje wandelen naar de eerste de beste fish en chips uitbater. Lekker zitten smullen met zijn zessen. Daarna een stukje in de auto naar  hot water beach, zie foto's. Je graaft een kuil en na verloop van tijd komt er water naar boven met een temperatuur van 64 klein nulletje C. Meng met koud zeewater en je hebt een lekker badje. Terug naar de auto lopend werden we " aangevallen " door een op het strand levende vogel. Wat bleek, ze wilde ons waarschuwen dat we in de buurt van haar nest kwamen waar ze op één ei zat.

Met Marleen boodschappen gaan doen want we gaan in onze rbenb aan de BBQ.

Vandaag was het zo'n slordige 26 graden. Flink ingesmeerd met zonnebrand. Er wordt hier volop gewaarschuwd voor de zo'n vanwege het gat in de ozon laag.

1. Broertje:
    9 december 2018
    Wel veel Duitsers op het strand
  2. Ria van der Vos:
    9 december 2018
    Niemand gehoord over das ist mein loch.
  3. Cri:
    11 december 2018
    Hahahaha die appel valt niet ver van de boom, Wes zou die opmerking(en) ook kunnen maken!