Dol fijn

6 december 2018 - Paihia, Nieuw-Zeeland

Vandaag nog een daagje in Paihia. Zijn eerst kaarten wezen halen voor de boottocht van vanmiddag alwaar  we op zoek zullen gaan naar dolfijnen en eventueel  andere grote oceaanbewoners.

Terug naar het motel om met de auto naar het treatie museum te gaan. Plek waar de maorie  en de Engelsen de overeenkomst voor  vrede tekenden. Toegangsprijs was echter $nzl 50 per persoon.

Zijn toen maar naar de haruru  falss gegaan. Wat een val was dat. Het water viel wel een hele meter. Nee dan die in whangarei.

Nog naar  Kirikiri gereden en een stukje door een park gewandeld en een bakkie gedaan. Terug naar Paihia begon het te regenen.

Eenmaal op de boot scheen het zonnetje. Lekker stukje varen en op zoek naar  dolfijnen. Ik heb er geen foto's van maar we hebben ze gezien.

Aan boord zat een grote groep heren uit Pakistan dan wel een land daar in de buurt. De mannen waren vooral bezig met het maken van selfies en hun uiterlijk, als ze tenminste niet zaten te slapen op hun stoel. Even naar buiten op het dek betekende minimaal 5  minuten haar kammen om het allemaal weer mooi te krijgen. Zal de cultuur wel zijn.

's Avonds weer spare rib gegeten bij hetzelfde restaurant  als gisteren. Alweer erg lekker.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Broertje:
    6 december 2018
    Mooi, Julie hebben het goed daar!