Volgende rbnb of toch niet????

5 december 2018 - Paihia, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen rond een uur of tien vertrokken vanuit Kuakaka. We gaan op weg naar Paihia. Niet zo heel ver rijden, 98 km, dus tijd zat. Onderweg in Whangarei zagen we een aankondiging voor de plaatselijke falls. Van de route af, dus gelijk die mevrouw die ons verteld hoe te rijden in lichte paniek.  Mooie waterval, zie foto's en film.

Door in de richting van Paihia komen we de borden tegen naar de Hundertwasser toiletten in Kawakawa. Daar wil ik heen aangezien we op Swetterhage een heel gebouw in zijn stijl krijgen, wederom zie foto's en film.

We rijden door naar Paihia om, bij de rbnb aangekomen, te ontdekken dat er niemand is. We rijden naar het centrum waar we even rondwandelen en wandelen een stukje langs het strand. Terug naar de rbnb nog steeds niemand. Een tijd gewacht maar al wie er komt, behalve de huiskat, zo één zonder haar/vacht, de eigenaar niet. Ria zoekt een ander adres en dat wordt een motel  aanzienlijk dichter bij de stad zelf. Er is zelfs een zwembad, die foto.

's Middags naar het centrum gewandeld en nog een stekker gescoord daar één toch wel weinig is. Daar het er tijd voor is gaan we gelijk maar ergens wat eten. Spareribs. Erg lekker.

1. Broertje:
    5 december 2018
    Mooi mooi, iedereen nu in Auckland? Of Jasper en Jara nog niet, Zijn die eerst samen op vakantie?
  2. Ria van der Vos:
    5 december 2018
    Wij en J&J zwerven afzonderlijk over het noordereiland. We komen elkaar tegen op 13/12 bij Marleen en Hely. Daar zullen Liset en Manolus dan waarschijnlijk de 14 komen.