Water

25 december 2018 - National Park, Nieuw-Zeeland

Het kwam vanmorgen met bakken uit de hemel.Het kerstgevoel was al niet echt aanwezig maar nu was het helemaal verdwenen. Na verloop van tijd toch maar besloten de auto's in te gaan op weg naar lake rotopounamu om daar een wandeling te maken om het meer heen. De route bracht ons voorbij de bergen bij ons in de buurt en na verloop van tijd reden we dan ook in de zo'n.  Auto's  geparkeerd en maar weer eens berregie op gewandeld. Inmiddels was het ook hier gaan spetteren om even later weer droog te zijn. Rondje meer gedaan, in totaal zo'n kleine anderhalf uur.

Doorgereden naar Turangi waar we wat hebben gegeten en gedronken. Vervolgens terug naar National Park met onderweg nog een stop bij een.....jawel, waterval n.l. de Tawhai falls. Schijnt een scène te zijn gefilmd in Lord of the rings.

Vervolgens terug naar ons tijdelijk huis.

Zie diverse foto en films.

1. Maurits en Toos:
    25 december 2018
    Terwijl wij nu wakker geworden zijn op 25 December, is het voor jullie avond.Weer een mooie wandeling langs het meer gemaakt, jammer van het weer.Wij straks naar zus Ria, en morgen naar Jelle, om kerstmaaltijden te verorberen. Jullie wanneer je wakker wordt, Marleen haar verjaardag. Wij zoeken contact. 😘
  2. Rokus en Erna:
    25 december 2018
    Toch fijne kerst gewenst familie , en wanneer jullie dit lezen : van harte gefeliciteerd met Marleen 🎂🎈💐💋