Wandelen en tuffen.

26 december 2018 - Otorohanga, Nieuw-Zeeland

Vroeg in de ochtend gaat de jeugd de crossing doen, zie foto's, en draaien de ouderen zich nog een keer om. In de loop van de ochtend, na wat opruimwerkzaamheden vertrekken wij naar Otorahanga. Onderweg niet gestopt bij uitzichtpunten daar die uitzicht gaven over wat we vanuit de auto al konden zien. Weer een erg mooi landschap waar we doorheen rijden. Bij een benzine station gestopt om wat te eten en drinken en om de hoge nood op te lossen. Plaats van bestemming is een dorp met 3000 inwoners wat vandaag helemaal op slot zit winkelgewijs. Hely en Marleen komen aan het eind van de middag aan. Ze kunnen nog wel lopen maar daar heb je het dan ook wel mee gezegd. Ria haalt Thai's eten bij de plaatselijke afhaal wat er best in gaat. De jeugd gaat nog even zwemmen, wat Ria vanmiddag ook heeft gedaan en daarna is het hangen, voor sommigen liggen, op de bank.

1. Maurits en Toos:
    26 december 2018
    De jongelui hebben er weer een stevige wandeling op zitten. Het is fijn dat ze het met elkaar zo leuk hebben. Wij waren in Veenendaal, we probeerde te bellen, naar jullie. Maar helaas niet gelukt. Hoelang blijven jullie met elkaar? Maak er nog fijne dagen van.
  2. Ria van der Vos:
    26 december 2018
    Wij zijn met Hely en Marleen samen. Liset en Manolis zien we de 28 of 29 weer en dan met zijn allen het nieuwe jaar in.